Politica de Retur

POLITICA DE RETUR

Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, clientul are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub forma de voucher. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata, produsul inlocuit sau returnarea contravalorii sub forma de voucher, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie. 

Plata transportului aferenta produsului returnat sau a produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului. 

In cazul in care se opteaza pentru:
•    Inlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil urmand sa fiti contactat de unul dintre colegii nostri pentru comunicarea statusului noii livrari.
•    Rambursarea contravalorii produsului, aceasta va fi facuta in termen de 2-5 zile de la receptionarea produselor returnate.
•    Returnarea contravalorii sub forma de voucher, pe care il puteti folosi intr-o viitoare comanda, aceasta va fi facuta in termen de maxim 5 zile de la receptionarea coletului cu produsele returnate.

La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.

Nu se admit la retur: 
•    Produse care au fost desfacute.
•    Produse care au fost testate sau utilizate.
•    Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse.
•    Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel.

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.  Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intru-cat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane. 


PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR  

•    Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor de mai sus.
•    Contactati serviciul Relatii Clienti prin email la adresa: contact@sarko.ro sau telefonic 0730........
•    Ambalati produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului. Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii.
Nu se accepta la retur colete cu plata ramburs.

Dupa receptionarea coletului veti fi contactat(a) de un membru al departamentului Relatii Clienti care se va ocupa de returul produsului dumneavoastra.

Daca produsul (produsele) nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus compania noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina clientului.